harry potter 7 del 1

kom ni ihåg att jag skulle berätta om filmen jag såg i går ?
jag såg ju harry potter 7 del 1 ska se klart den idag för jag såg inte hela filmen '
om ni inte vill veta vad den handlar om
och hellre vill se den själva kan ni sluta läsa detta
inlägg nu :)

jag tyckte att den borde få 5 av 5 stjärnor
det var en av den bästa filmer jag sett hitills  ^^
dambeldore (stavning) dör ju i 6:an ¨
haryy , ron och hermaine är med i hans testamente
han har gett dom en varsinn sak ...
ni vet i 1:an så hade dambeldore en ljus grejsimojs
som han tände och släckte gato lampor med
den fick RON
det fanns en bok en ,bok med massa ..jag vetinte ?
men det var iaf en bok och den fick
HERMAINE
ni vet i nästan alla filmer spelar dom kviditch
och i kviditch finns det en guld boll som heter kvicken
den fick HARRY
igentligen skulle HARRY få svärdet från 2:an
men den hade försvunnit .


resten tycker jag ni ska se själva för att förståå.
den är rolig :D
läskig och spännande ,
SHITT VAD SPÄNNANDE DE VA DÄR VI STOPPADE FILMEN !
hejdå jag vill se min film nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0