vad jag tycker om olika kända bloggar och bloggare '

 kissie : hon är lite för konstgjord , jag menar titta på henne
 operationer överallt ,näsan,läpparna,brösten,massa andra ställen
 hennes blogg hm ,, den e inte så bra
 som alla tycker.. hon har en del egna roliga serier på sinn blogg
 och det gillar jag :)
 



foki : är nog sveriges sötaste bloggerska , hon har otroliga bilder
på sinn blogg , men vissa kan tycka att hon är lite barnsligt ja t.e.x
rosa överallt,små sötsaker med anskiten m.m.
och hennes hår är fantastiks jag har ingen aning om det är lös hår men fint är det iaf <3
men hon skriver om så mycket intressant och inte bara om sitt utseende :)<3




blondin bella : blondin bella eller isabella som hon heter i värkligheten
hennes blogg om jag är helt ärlig så är den lite tråkig , den sticker lixsom inte ut
riktigt , hennes bilder är ganska vardagliga , men hon är stor , riktigt stor
hon har 3000 unika tittare och ett eget klädes märke och det finns många tjejer/killar
som har henne som förebild och det är ju bra :) <3




det var väl alla stora bloggar ? <3
ja och det är det jag tycker om dom :)
det här inlägget var lite speciellt eftersom
jag inte brukar skriva om sånnt här ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Foki använder inte löshår ! ^^

2011-04-20 @ 18:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0