vikarie hatare .jao

hej hej bloggen .
idag vare skola och vi hade vikarier :S
våran fröken sa i går att vi skulle sluta halv 2
sen kommer hon från ingensstans och säger att vi skulle
sluta halv 3 !
och min mamma åker från bälinge till uppsala bah
för att hemta mig halv 2
så jag åkte då på rasten fast man inte fick '
undrar vad mia säger i morgon ? ´:S
jaha ..nu ska jag passa på att sitta lite vid datan :D
sen blire stuts matta ^^
som vanligt :D
om ni undrar vf jag hoppar så mycket stuts matta
så äre för att jag behöver träna :S
jag börgar bli tjock D:
PUSS HEJ ! ^^


Kommentarer
Postat av: Jonte CF-MW2-BLACK OPS Nörden

Antingen har ni fixat ögonen på paint-photoshopp elr har ni linser

2011-04-16 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0