3dje dagen i skolan ^^

idag började vi jobba lite smått med svenska , historia och matte
allt flöt på som vanlig , i början var ju allt skit lätt iaf när man kommit på
hur man räknar prosent , och alla dom där konstiga orden i matte men
nu är hjärnan på "g" igen haha ;o
asså jag glömde att Emma skulle skicka låtar te min mobile idag
aja hon får göra det på måndag :)
körde även lite twister på findus fritids idag med alla barnen^^
kuuuligt kuuligt..och när jag kom hem slängde jag mig såklart
över datan och började blogga x)
beronde vavavvavavava? a faktiskt lite grann hihi ;$ <3
men ni bara kbry vi vill inte höra vad du har gjort idag lägg upp
några bilder bara! nejmen asså har faktiskt inte tagit någon bild idag och kan
inte göra det nu heller för jaag ser ut som en mupp igen haha ska duscha
idag igen , men gud vad jag ducshar men det e skönt lixsom ? ;)
men nu börjar inlägget bli för lång så hejdå med dejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0