amanda här

som ni vet så kom amanda hit igår,vi hade as kul med
Martin , brorsan,gustav haha lekte dåren för findus fick damp och jaga
runt oss med ett jävla lasersvärd.men sen gick jag in jag kunde inte 
gå det kändes somatt jag hade brytit ryggen heltplötsligt. 
så jag gick in och kollade lite på film.
eftersom jag hade en kompis här tvingade jag mig upp ur sängen
och var ute ett tag hade fortfarande ont så vi gick och läggde 
oss och sov kunde inte sova först vred mig 23454321 ggr 
men blev bättre sen. Men nyss (kl 5.30) så vakande jag av 
ryggen igen gick upp och väckte mamma fick alvedon.
men amanda sover fortfarande...om det inte har blivit bättre
förns i morgon / övermorgon tvingar jag med mig mamma/pappa
till akuten. fan jag som ska gå på stan med sandra,mamma och 
daniella idag usch kommer ha problem med att gå :/
men ah bloggen vi lämnar min rygg ett tag tänkte bara säga att
iaf jag köper mycket kl'der så kommer det upp på bloggen förr
eller senare så ah bloggar om 2 timmar igen puss puss :) 

 


Kommentarer
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-27 @ 06:14:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0