Blir så trött på vissa människor -.-

blir så jävla trött på vissa människor som ska lägga sig i mitt privat liv i
min egna blogg -.- jo jag kanske inte andvände så fint ord när jag skrev
"HAHAHA min humor är cp :'D" men för det behöver man inte få damp eller något?
shiet jag är 12 fuck språket då?
skaffa er ett liv förfan och gå inte på småbarn'
jag skriver om precis vad jag vill eftersom det är min privata blogg
och om du inte gillar't så kan ni dra jag har 80 läsare som gillar det jag skriver
och följer min blogg.Omogen? nej. 
bryr mig inte direkt av dom medelanden jag får av vissa personer , ni får gärna komentera
lixsom tänk på stavningen och språket lite trevligt i en komentar på bloggen.
hade upskattat det mer om ni sa så, OKEJ ?
så nu vill jag inte ha mer medelande på facebook ellr något annat.
och vill gärna inte möta någon som har damp på min blogg för jag älskar bloggen
precis som den är. Och jag ska inte ändra ett dugg på den.
punkt slut komentera gärna här om det är något TACK!
Annars blir det bara *careface* som svar.


jag har ansvar för vad jag skrev i detta inlägg , och till mina andra fina , underbara läsare så
är det så att ni bara kan igga detta inlägg och ta inte åt er av svär orden.
står för vad jag säger , och jag säger sanningen ,just nu är jag väldigt upprörd och upptagen.-
låt mig vara ifred' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0