för mycket tid över...

  • Är du kittlig? Nja , jo :)
  • Vilket är ditt favoritcafé? Vet inte riktigt
  • Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det? Två tror jag, högst tre.
  • Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? ne , tror inte det..
  • Vem är din bästa vän? Finns ett par stycken.
  • Använder du knark? Nej det gör jag inte.
  • Vilken är den bästa bok du har läst? läser inte så ofta men jag måste nog säga "flickan utan minne"
  • Hur ser du på fysisk träning? Otroligt kul , när man har lust! :)
  • Gillar du att sjunga? nja i ducshen isf ;)
  • Tänder du på nåt ovanligt? HAHAA ja ! :D

Kommentarer
Postat av: JESSOO :D

sv; färgar (tonar) oftast hela eller halva håret när jag färgar (tonar) det :3

det bästa sättet för att behålla färgen så länge som möjligt är att under själva toningen ha i färgen längre än det står på paketet eftersom toning inte sliter på håret (ska du däremot bleka eller nåt sånt ska du inte ha i blekningen längre tid än det står på panketet!). sen ska man tvätta håret så sällan som möjligt och när man tvättar det använda ett schampo för färgat hår och mest schamponera i hårbotten där färgen är och försöka undvika det färgade partiet. sen är det bra med hårinpackning eftersom det "stänger" håret så att det inte försvinner lika mkt färg c:

2011-08-30 @ 17:35:36
URL: http://yesicahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0