första skoldagen! - snabbis inlägg ;)

hejsan hejsan nu är det snart dags att gå till skolan jag har lite tur
pappa följer med eftersom det är Findus första skoldag också! grattis eller något;*
jag har ju gått i samma skola förut men första efter sommarn ni fattar.
men ah annars är det ganska chill har redan klätt på mig och fixat mig och klockan är
bara 07.40 tror vi ska åka runt 8.30 :)
men det blev den orangea koftan och svarta shorts med svarta strump byxor.
men det är ju inte fin kläder? och defentivt inte första skoldagen kläder?
nej det är inte finkläder men Absolut första skoldagen kläder ;D
hoppas ni tyckte om snabbis inlägget för det är det ni kommer
få på morgonarna framöver , bloggar på kvällarna ist , men nu ska jag
dricka frukost chaao ! <3 / xoxo

Kommentarer
Postat av: Västerbottenpaj

Inte äta frukost?

2011-08-17 @ 20:47:11
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0