!"/=%¤/)#hade precis gjort en vidio men det gick TYDLIGEN inte att ladda upp den

skit samma -.-
ajah har precis varit med Clara hela kvällen först var vi med alla
typ, sen gick vi in och skypa med Amanda sen gick vi ut och hoppa
studsmatta ensamma och snacka tjej snack ^^
skööönt att kunna få prata lite med någon :D
har ju suttit inne hela dagen och bara häängt -.-
aja som alla vet sså ska jag till bollnäs på tisdag så jag vetinte
om jag kan blogga där men jaja ni klarar er'
ni ska ABSOLUT smsa medans jag e borta för i bollnäs kan man typ bara
bada , fiska & bada höhö men jag älskar att bada oh fan juste
min älsklings shopping center ligger ju där :DD
hur kunde jag glömma det ? ^^
aja känner att inlägget håller på att bli ganska långt nu
så det är bäst att jag säger HEDDÅ :D <3
100% random bild HaHa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0