ingen som har saknat mig? nehe skit it då.

godmorgon godmorgon i dag åker jag hem från bollnäs till
mitt hem på landet i marsta (L)
så jävla sköna dagar det har varit här mitt ute i ingenstans
det jobbiga är att man måste åka tåg och bil så länge
när man ska hit :/ 
men ja det jag tänkte säga var att jag har haft helmysiga 4 dagar här
ska nog absolut åka hit nästa år igen :D
och rubriken "ingen som har saknat mig?nehe skit it då."
den var faktiskt inte riktigt sann jag har fått höra av både Alice, Clara och Amanda 
att dom saknar mig HiHi puss på dom! 

men det är en sak jag behöver veta gillar ni lååångaa inlääääägg som jag skriver mycket i ? 
eller korta som jag missar en hel del i ? svara Tack! 

jaja det här får iaf bli ett långt inlägg har inte så mkt att göra så (a'
nu har Amanda fixxaaat header och sånt till vår blogg som vi har 
tsm den ska jag blogga i lite oxå sen ♥   http://pandela.bloggplatsen.se/ 
checkkaaah gärna ;*
måste göra reklam för den bloggen oxå snart det är ett jävla jobb att ha blogg faktiskt.
åh juste förlåt för att jag inte blogga i går hade så mysigt med släkt och så
så jag vill inte sitta vid datan , jo vi gick ut på kvällen och såg ett troll i en stuga ;)
som vi fick godis av sen satt alla barnen (3) och kollade på Animerad film :) 
sen jag bah : nom nom godis , nom nom lääsk jag kaan vara uppe hela natten! :D 
men efter typ 45 minuter var jag dö trött ;*
men nu ska jag blogga lite i andra bloggen (kopierar härifrån hihi) 
sen ska jag bada puss och kraam !  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0