Mättt :D

hej hej bloggen har precis käkaat mat är propp mätt :D
men Amanda håller på att fixa headern till min och hennes nya blogg 
http://www.Pandela.bloggplatsen.se 
ska SÅKLART fortsätta blogga i denna bloggen oxååå ;)
men aja Antingen läser ni miin blogg elr min + min och mandas blogg
ni får inte börja att bara läsa den :c
jaja nu kanske jag ska blogga lite i min andra blogg sen leka charader med syskon
och eva-lena och farmor , fett roiligt när hon skulle göra findus och freja
ASG!
men aja kanske gör något mer inlägg senare ikväll , annars gör jag det i morgon
men stoora kramar , för er som vill veta så åker jag hem i morgon kväll
kanske hemma vid halv8 tiden men puss och kram då så ses vi ikv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0