svar på frågestunden :-)

Postat av: Martin
Hur många djur har du haft?Vilken är din favorit mat?
det känns som jag har haft 100 stycken djur men kan försöka säga alla lite kort
ca10fiskar , 3 stycken dammsugare , 1 hund , 4-5 råttor , 2-katter , 1 kanin
och maten ehm det måste vara något fel på mig jag gillar inte mat längre haha det kanske
låter konstigt men idag åt jag bara 2 äpplen (jag blir aldrig hungrig CX) men annars
tycker jag det är väldigt gött med lax & potatis grattäng C;

 
Postat av: isabella
hur många har du strulat med ?
hur ser din drömkille ut ? :) <3
kom inte på nått annat xd
två eller tre stycken kanske;*
haha ojj vad svårt , gärna brunhårig med blåa ögon
och lagom lång, trevlig och rolig annars har jag inte så mycket krav
;) fast det är ju 10%/100% att man hittar en
sånn fin kille(sadface)

 
Postat av: ayda
hur många haru strulat me ? :)
två eller tre stycken kanske? <3

Postat av:AmandA
Vem är du kär i? :-*
Duvet.fast vetinte fast jo kan inte bestämma mig riktigt
jag är krånglig jag vet ^^

 
Postat av: alice
hataru jb? alla borde gö de ^^
Jag kan inte hata någon jag inte känner men , ja^^

Postat av: shania resuuul (:
hur många killar har du haft?
vilken är din favorit?
vem är din abv ? <3
har haft ca 6-7 stycken. (:
HAHAHAHA BÄSTA FRÅGAN HITILLS!
nejmen har faktiskt inte varit nöjd med någon av dom.
har 3 Amanda , daniella och emma och har blivit
ganska bra vänn med Clara oxå

Postat av: eve
vem är din bästavänn?
har tre faktiskt emma , daniella och Amanda

Postat av: sara <3
säg 5 st snygga 98 killar?
vem är din förebild?
hm..asså det finns många snygga 98killar kan inte
riktigt bestämma mig haha ;)
Chrsitna grimmie<3 för hon är så jävla cool!

Postat av: Anonym
hur gammal är du?
gillar du någon?
vad andvänder du för smink?
kan du lägga upp en vidio på när du sminkar dig och hur du gör?
jag är 12 år gammal , jag vet faktiskt inte tror det..
mascara , kajal , puder typ ;*
nja orkar inte riktigt..kanske någon gång C: 


Postat av: hej<3
Hej hej!
jag har några frågor jag med!:D
plattar du håret? isf hur ofta?
vilket är ditt bästa skol ämne förutom bild , musik coh idrott?
bästa film/serien?
jag plattar håret varje morgon och så ofta som det behövs :)
jag är ganska duktig på historia men det kommer nog vara ganska trist så
kanske HK / slöjd? favorit filmen är wallander :D  

Postat av: molly
Vem var din första kärlek ? :D´
HAHAHA Harry potter typ eller någon som heter robin på mitt dagis C;


Postad av: Fanny <3
har du någon fobi ?
Aa Öppna dörrar HATAR det!
och hajjar & pirajjor i badkaret är läääskigt xd

Postat av: Emma jonsson
1 vad betyder jag för dig?
2 varför är du så jävla fin?;o
3 älskar dig mest.
4 katt eller hund?
5 kärleks film eller skräck ?
Puss! :')<33

Emma du betyder ALLT för mig sötnos!
haha kan inte påstå att jag är fin men föddes väll så ;o <3
Älskar dig meer syster!<3
hund ofc men katter är Ok ;o
Älskar skräckiisar men kärleksfilmer är mysiga men det blir
nog skräckiis endåå :) <3
PUUSS OCH KRAAM :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0