tester.

Tre saker testet.
Tre saker jag inte förstår mig på:
killar,idioter och photoshop
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: penna ,papper och mobil
Tre saker jag gör just nu: skriver , läser och ligger ner 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: skaffa hund , skaffa familj och åka på någon cool resa någonstans.
Tre saker jag kan: frivolt,platta håret , redigera bilder. 
Tre saker jag inte kan: hjula,sjunga bra , spela fotboll.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Christina grimmie , miiiig :D , dom som kan.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: hjula,division,sjunga
Tre favoriträtter: lax,nudlar, pappas mat 

sömn testet
- Vad har du på dig när du sover?
t-shirt och trosor
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? 98
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? jaa 

DAGENS TESTET
DAGENS VILL HA: egen bil  
DAGENS KLÄDSEL:
mjukis , linne
DAGENS FRISYR: plattat
DAGENS LÅT: jessie j
DAGENS PLANER: Amanda
DAGENS SAKNAD: sommarlov
DAGENS DUMMASTE: blondin snack med manda xd
DAGENS MISSLYCKANDE: myyckeet bla matte diagnos
DAGENS DROG: nergy dricka
DAGENS KÖP: energy dricka
DAGENS GODIS: tuggummiiiiiii
DAGENS HUMÖR: gla
DAGENS CITAT: HAHAHAH
DAGENS ROLIGASTE: MASSA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0