ucsh pusch och allt där i mellan,

marddrömmar :(
asso blääh vad allt blev skit just idag då :c
ska nog smyga upp och lägga mig och kolla på film(a
kan värkligen inte sova , törstig , kissnödig , huvudvärk,mårilla
mag ont , rygg ont , och nu marddrömmar bläh bläh igen
min hårfärg bör komma till helgen så jao då får ni se
mig i den nya hårfärgen men har inte bestämmt om jag ska
färga helaaa håret / luggen / slingor / ränder i luggen/
men jahaaaaaaaap vad gör ni då?
såg ni värsta blixten och osckan utanför erat fönset för någon timme sen ni
oxså hållde på att halka i ducken X'C
förtjärnar ni en bild just nu?-nej
det var ett tag sen ni komentera men lixsom har gjort 5 inlägg bara idag
så det e inte så konstigt meeeen ni får väll fan ta och anstränga er lite
har ni inga egna synpunkter eller vad?
mischopluchsiinuchsipuusch ♥
tyck synd om mig okeeej?!?!?! nej haha men komentera lite oftare TACK!
hoppas ni får ha en bra skoldag i morgonbitti.Natti Natti.

Ni fick en gammal bild HAHA en riktigt gammal bild faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0