varit med Clara , Alice & freja :)

hejjsannhoppsaann har precis varit men Alice , Clara & freja vi
lekte lite och sånt.
men just nu sitter jag och kollar på simpson (A)
men ikväll ska jag åka till farmor och i morgon åker man
till bollnäs,ALLA SMSAR? ska fan åka bil i 4timmar.
aja har lixsom inte vaknat än satt typ och sov när jag var
med Clara Haha ;)
men jag brukar igentligen vakna vi 12 tiden men idag var jag
duktig och vakna vid 10 nu ska jag gå ut och lyssna på musik efter
simpson dåe ^^
ha en trevlig vecka sj har jag haft det Dunder dom här senaste dagarna
med Clara och Alice :D
för vi e skojjiga ;)
fast jag saknar martin som in i helvette han e nog i danmark
eller något nu :/ min lilla lillebror fyllde ju 11 han börjar ju bli stoor? :O
aja då hade han typ poolparty och då var Amanda med men hon och Andreas
ville inte bada Tillochmed per/pär badade ? ;OO
men ag och Clara badade iaf för vi är inga badkrukor ;D
men sen hoppade alla studsmatta , körde "jag har aldrig.."
leken och gick in jag blev nöjd , oh juste martin fick en popcoorn skål
och massa popcoorn av oss, fast jag tycker det skulle varit bättre med kakor
för alla vet ju att martin är ett litet kakmånster=^-^=
men nu börjar inlägget bli lite för lång kommer nog inte blogga förs jag kommer hem
men vi får se ;* /xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0