äter inte kött.

äter inte kött just nu fan vad man är hungrig
har inte gjort det på 4a dar , ska spara mej till
julafton typ fasta fast in adela waay, så nu lagar
mamma kött till familjen o soppa till mej :)
skolavslutningen har jag ju inte berättat om den
tog typ 10 minuter en spelade på gittarr o två stycken
läste en dikt sen sjöng alla sluuut ^^
sen kom min farmor o vi köpte mina nya skor som jag
älskaaaar har fortfarande på mej dom sen jag kom hem
:333 berondeeee frammkallande? YEAH.
sen har man kört sanning elr konka vi facebook hela dan :)
saknar skolan så jäkla mycke :'' ohjustja har gjort en
blogg som jag delar med evelina :D den heter
http://eveadela.blogg.se LÄÄÄÄÄÄÄÄS! oh btw äre någon
som kan sätta in header hör av er puss!. <3
JA! JAG ÄLSKAR MEMES ! dom där nere jah på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0