:D

Asså asgrymma saker man har fått hitills! och jag har fått klart
än mobilen var fan bättre än en iphone som en iphone
fas med bättre bild o kvalité och billigare.Findus fick farmors gammla
laptop men endå det är en dator :o Men jag har fått en massa
grymma presenter av halva släkten som var här och åt julfrukost :)
men det bästa var nog min mobil o att jag fick träffa min bebis och
ögonsten findus ett tag han satt i bilen o vänta men eftersom vi
har katt så kan vi inte ta in han i huset.ni vet hund o katt,
men jag ska vara hundvakt snart någon helg då får vi
spendera en hel helg tillsammans :D
orkaar inte skriva allt, men ah Hoppas ni har haft en bra juul
hitils med släkt o vänner o kanske en o annan julklapp? ;o <3
kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0