alla vill till himlen men få vill dö.

jag - avundsjuk på han :'
amanda - jasså ?
jag- han har så jäkla snygga kompisar :o
miiiiiiiiiinaaaaaaaa öööööööööron är fucked upp.
ALLA BRYR SEJ FÖR I HELVETTE ! :C
o bloggar inte förns ni bryr er om att jag är sjuk.
ja jag kanske ska ta o blogga klart detta inlägg
först då men sen. fronda, fronda , fronda ?
facebooken chatten , skype chatten , msn chatten
o spelchatten öppen just nu o alla ska vara på
sammtidigt också känner mej över-social, öhöh
fast ska logga ut från facebook o allt o lyssna
på fonky fresh bara för att det var milioner år sedan
åh minnen :') typ dör lite varje gånga jag hör någon
"kniven i hjärtat" , "fonky fresh" , "sofijah"  :'D
i morgon har vi idrott hälsa idrotts liv o upp med
humöret även fast man haaaar lust att smälta.
HALLÅ ?! Messi är ju kort ju? wtf.
Christian ronaldo är het. ingen komentar.
jag vill ha tandställning :C varför fick man "fina"
tänder för D: feett sur nästan så sur att jag tänker
gå o lägga mej men jag har lust med att blogga
ett lite längre blogginlägg nu, asså om ni inte har
märkt det så sitter jag och "fyller ut" blogginlägget
så alla tror att jag är svergies största no lifer  HA.
mina hörlurar e fucked up o maan hör nästan inget
o då var det en tjej som trömmade "hade radio typ"
för er som inte vet ah sen typ satt hon o råka trycka
på en sånn där länk när ett läskigt face kommer upp
ah så jag hade höjjt till högsta o sen hör jag det där
jävla ljudet. Mina öron som var döda först är nu typ
heeelt Fucked uuppp ! Och bara för att varna alla nu så
har jag pms nu. och kommer säkert få flera damputbrott
den här veckan på er, men det är inte ert fel det är den
jäveln som kom på att tjejer ska få mens en gång i månaden.
helvette.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA :D TRUE SISTAAH

2011-12-13 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0