HAN?!

tjuvlyssnar på min lillesyrra när hon pratar i telefonen med
hennes tjekompis , doom pratar om en killeeeee :3
ohowowow måste tjuvlyssna mer okej, oh nu bah
hemlis , han är kär bla bla bla mahaha tusenfrågor så fort hennes
lilla samtal är öveeeeeer :D <3 mhh men annars mår man väll
ganska bra livet rullar på som vanligt och just nu är jag i badrummet och
lyssnar på jul-låtar + fixaar lockar :) ohh i morrn får man fixa pöjks
hår :3 fan han ska ha gele i håret så jag kan ha en toppen freedag :D
ajah år 2012 kommer ALLA killar gå runt i tuppkamm det ska
jag se till >:D åh. mitt liv </3 vilket liv man har också :)
men ah typ..BLEV FETT ME SUR NÄR JAG FICK REDA PÅ VEMS
LILLEBRORSA SOM DOM SNACKADE OM -.- hejdå.
men logga in på msn alla skitungar i sverige! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0