hehe..

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 98:a
hur många har du varit kär i ? - många, lol
Vad tycker du om kärlek? - verkar ganska trevligt imo
När kramade du någon sist? - någon timma sen va?
Saknar du någon speciell person? - Jao.
Har du svårt för att bli kär? - mja..
När kysste/hånglade du med någon sist? - det var nog ett tag sen sist.
Är du singel? - yes
Är du kär? -
Har du hånglat med någon av samma kön? - nehedu.
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - aa
Hånglat med nån riktigt ful?- haha ja :c  (fett elakt svar lol)
Hånglat med fler än 50 pers? - ne.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - tss..nej,
Gjort något riktigt dumt? - aao.
Gjort något du verkligen ångrar?- ja.
Varit nykter på nyårsafton? - jupp
Åkt ambulans? - nix
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - ne..
Fått din mamma att gråta?- hoppas verkligen inte det.
Slagit ner någon? - ja heh..
Skämts över dina föräldrar? - när dom drygar.
Skämts över dig själv? - typ,ne,jo hur menaru ?
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja. på riktigt faktiskt en gång.till en kille.
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - yes
Är du ensam nu? - yes
Vill du gifta dig? - Nej.
Vill du ha barn? - a..men jag vill inte föda :$ det får han göra..
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag, hehehe. annars typ kissekatten ?
Såg dig gråta? - öh..typ Amanda , när jag var så jäkla nevös för uppträdandet
Fick dig att gråta? - dumm pöjke.
Du delade en drink med? - HODA ! :D
DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - typ
Kramat någon? - Massooor
Pussat någon? - ne :C
Köpt någonting?  kommer inte ihåg..
Sjungit? - sjunger helatiden
Saknat någon? - yes
JAG HAR:
Digitalkamera? - ja
Systemkamera? - nej, sånt har jag inte råd med D:
Telefon på rummet? - räknas mobilen?
Egen dator? - ja
Könssjukdom? - asso wft? nej!
Husdjur? - 2 kiss kiss o en kanin dåe.
Bra kompisar? - mktmkt bra!
Tar du receptbelagda mediciner? - typ från tandläkaren xd
Vem vill du fika med just nu? - jag vill soooooova okej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0