Långt inlägg om killarnas "grejjer" höhö ;o

åh denhär låten kom upp på youtube och
det fick mej att tänka på att varje gång jag "tar" sofias mobile
i skolan kollar jag igenom hennes spotyfive (stav?) och
tar upp den här låten skrattar och säger att den är gammal
o sen lyssnar på den typ 7000 gånger om o om igen X)
haha..åhåhå jag skrev "gillar du kuk i?" sofias logg alltså
KyrkansUngdomsKör ASSÅ haha killarna damparsnällt i chatten
soffaa tog de chill de va hon som kom påreju ;o
just nu väntar jag bara på att jag ska få öppna mina julklappar
men det är några timmar kvar Orkaar inte väntaaah :C
JÄKLA JULSTRESS DÖÖÖÖÖÖÖÖ! känner ingen julstämmning alls
skulle gärna kunna skippa julen i år värsta julen nånsin ?
känns som tiden har gått alldeles för fort stress med att köpa
julklappar o skit -.- sen så vet jag inte vart min brorrsaas julklapp
är heller.Jag är nygift oxå med Rawend ;o haha ah han var den
snyggaste killen som gillade min fb status :) ahapp nu e farmor
här hon ska sova över o grejjer , mamma är sur på mej för att
mitt rum är stökigt.OCH DÄR KOM JULSTRESSEN IN IGEN.
-->who do you think you're ? you can kiss my OMG.<--
känner för en huvudvärkstablett o lite sömn-piller just nu
saknar skolan som fan. Saknar min läraarinna oxå haha XD
sen vill jag att det ska vara valborg/nyår för då blire kul
har redan planerat båda två ja :) Nyår firas nog med Amanda
o kanske Daniella sen typ grannarna o familj kompisar och
då ska vi fan roooockkaa marsta ! :D ja men vad ska man
skriva nurå? inge orka blogga hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0