♥ shake that ass girl ♥

‎75% av Sveriges befolkning har pojkvän/flickvän.
kopiera detta om ingen INGEN
tycker om dig ♥


hoppas mitt SO-prov gick bra det kändes så
iallafall.FRYYYYYYYYYYYSERRR!
idag så stannade jag iaf ett tag efter skolan
med killarna o sofia igen, o då typ körde dom över varandra
med cyckeln..fail:) sen tog jag bussen
hem lagade mat.(mat o mat men nudlar xd )
och nu sitter jag och bloggar ska ducsha snart o
sen typ kolla på lite typ arga snickarn elr nåt :D
o ladda ner lite appar till ipoden medans jag hållerpå '-'
och jag vet hur fiskar gör barn nu :D tänka sig det finns
bara 1 smart person i hela skolan! :o men nu orkar
jag faktiskt inte blogga meer..men hejdå!
Sofia borde skämmas hon sitter o kollar på fiskporr
o hon vetinte änns hur fiskar gör barn? :o
Kyss. / ADELAKRISTINASVÄRD.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0