FRÅGESTUNDENS SVAR :D

 

Anonym: Vem Hatar Du Mest Av Allt ?

en kille...

 

 

 

 

 

 

sara: vad kollar du först på på utséendet på en kille ?
jag kollar nog på ögonen :**
säg tre kill namn du tycker är fina :D <3
isac , william & hampus :D

 

 

 

Anonym: är du vän med daniellafaltin horan?

iggar dig.

 

 


 

 

daniella:   vem kan du offra allt för ?
familj & vänner

vad vill du bli när du blir stor ?
vetinte men det ska vara kul & man ska käna (stavning)
MYCKET pengar :D

 

 

Hannah: har du något husdjur ? berätta?
jupp det har jag , 2 gosiga katter och en surig kanin ;o <3

 

 

fanny : vad heter dina bästavänner ?

 

 

jag har många fantastiska vänner men jag måste nog sägaa
Emma , Daniella & Amanda ;o <3


sara:
gillar du någon just nu ? :)
ja det gör jag ;*

 

 

sandra: vilka bloggar brukar du läsa ? ^^
ehm..jag brukar läsa Amandas blogg & Joannas blogg typ
och en tjej som heter jag vetinte vad men hennes blogg e bra Haha
läänkar alla sen när jag har tid (A)

 

 



anonym:

 vad andvänder du för smink ? :)<3
jag andvänder mascara , typ 99 kronor på H&M
och sool puder från någon tidning :)
det är typ allt sminkar mig int så speciellt mycket
under sommaren om det inte är något specciie :)

vilket klädplagg andvänder du mest ? (y
jag tror det är ett linne från H&M & ett par
jeans shorts från NewYorker 199 kronor typ ? <3

 

 

Anonym: hur gammal är du ?
jag är 12 år gammal :3  

 

 

Kallesander1999: Har du någonsin varit kär i nån i klassen?
HaHa om jag har ? men ca 4 stycken i klassen har jag gillat (A)

 

 

Anonym: vem är du kär i ?
jaduu..det säger jag bara till mina närmaste vänner :) 
 

 

 

Anonym: ja adela vem är du kär i ? 
kolla komentaren innan ;o <3
 



HöHö komentera ? PUUUSSS! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här ?

2011-07-05 @ 20:55:34
URL: http://amandurs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0