leeker emo någon som kan logga in på skype ? :o

häjj häjj..sitter ensam och leker emo
någon som kan logga in på skype och vara lite social ?
eller kanske någon som har lust att sitta och dricka oboy med mig HöHö ? cx
nej men igår var jag med Marrrttiiiino och guurraaa C; 
gustav fick 5 kronor för att gå ut och hämta martin xd<3
och sen var jag meest med martin för gustav satt och spelade tvspel med brorsan.
men vi gjorde väll inge specci ? typ satt vid datan gick runt snackaa ? 
och idag har jag inte gjort så mkt i morgon vill jag hitta på något med någon? 
kanske att man ringer någon sommar lovet är ju alldeles för långt känns det som.
men om ca 3 veckoor börjar skolan! :D 
saknar mina kompisar enooormt specciellt SÖTA EMMA JONSSON,
men jaja jag kommer troligen vara aktiv och social on the computer i natt
i kväll & idag jao. men nu blev dethär inlägget lite väl lånngt så jag sägeer
chaaao "

bilden togs nyss, ingen vacker syn men någon bild måste ju läggas upp.
och nej jag har ingen tröjja på mig?

Kommentarer
Postat av: alice

emo! woooo! omg liksom... seriöst skaru oxå va typ emo nu? lol XD

2011-08-03 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0