Onödigt inlägg*

Asså nu vill man att beccah ska vara hemma (A)
jag brukar typ aldriig va med henne men nu saknar jag henne O.o
och Martin vart e mitt "barn barn" ?
Amanda? campar med wyatt' Jasmine? tydligen hos sinn pappa som
hon e jämt, Daniella? ehm hon vet jag inte vart hon har tagit väägen?
Emma hos Lisa (enligt facebook)
claara inte hemma..
glömmt någon ? Herregud :O tusen år sedan man såg dom i klassen.
Arvid var ett tag sedan man sååg någon timme sedan & Andreas har
blivit tråkig har ALDRIG lust att komma ut -.-
men han är ändååå min lilla "storebror" :D :D :D <3
jag får bara damp på han i blaand </3
Hah måstee skaffa mer Killkompisar XD
ja detta var ett väldigt onödigt inlägg men har luust att skriva;D
ah juste jag skulle göra en ny vidio igeen för den gammla var inge bra xp <3
gör 2 kanske om jag hinner men lixsom behöver en till låt dåe.
så får ni se hur svår den ena äääerr..nu blev jag trött och ska skriva jääätee fiinttt (Y)
men en till låt har enddååå inge bättre fööööööööööööööör mäjj "v"
men igentligen är detta så onödigt ingen läser ju detta iaf HöHö ?
neeeeeeej börjar skriva som någon ? -.-
veem äre som alltid skriver HöHö ? XD
jaja skiit it ska göra en vidio till Martin tror jag ~
barah för att jag e såå snäll & glaa idag :)
nu blev detta inlägg lite för lååångt såååå heeejdååå *^^*
~veronica maggio - snälla bli min ~
är i veronica maggio period nu och Avril lavinge fiin blandning HöHö.. men åhhh..
hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0