personlighets test x'd

 

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Adela åsa kristina svärd.

födelsedatum: 23 juni
Hårfärg: igentligen mellanblont/ljusblont men nu har jag mörk brunt
Ögonfärg: blå
Längd: 1.60 typ
Skostorlek: 38 - 39
Klädstorlek: olika
Civilstånd: singel
Humör: typ glad?
MSN: [email protected]
Mobilnummer: -

KÄRLEK
Är du kär? mh
Har du ett förhållande just nu? nepp
Längsta förhållande? typ 6 månader kanse?

Har du strulat med någon du inte ens gillar? nepp.
Har du haft trekant? nääjj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jupp

FAMILJ

Har du syskon? ja
Hur många? 2
Har du en stor släkt? jarå
Har du kvar alla mor&farföräldrar: nej inte farfar :(
Känner du alla i din släkt? typ
Vem är du mest lik i din familj? alla säger att jag liknar min pappa.Det tycker int jag


KOMPISAR

Har du någon bästa vän? flera
Vad tycker folk om dig? fråga dom 
Vem vet mest om dig? Amanda / daniella
Hatar någon dig? VetInteMenDetTrorJag
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? ja.
Är du rädd för att bli utan kompisar ? aldrig





SKOLAN
Har du bra betyg? nej men man kan alltid bli bättre.
Skolkar du? har väll hänt?
Vilken klass går du i? 6A blire i höst
Vad heter din skola? heidenstamskolan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Yes
vad heter/hette din favoritlärare? MIA!:D
Gillar du skolmaten? ibland är den okej.
Har/hade du många kompisar i din skola? massa
Hur många går i din klass? typ 24 :) 

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport?nej är för upptagen med skolan.(säger vi ) 
vad tycker du om att göra?kompisar,bada,blogga,studsmatta, 
Vilka sporter har du gått/går på? simmning & tennis
Lever du för någon sport? nej.

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak ? kolla mina låtar som jag lagt upp på bloggen:)
Har du alltid haft samma smak? NEJ xd men just nu gillar jag computerner01 & 3OH!3
Vilket är favoritbandet?  venne
En bra låt: my first kiss &
3OH!3 - STARSTRUKK [WEB VERSION]
Vilken är din favoritfilm? finns massa,men harry potter ?
Vilken film framkallar starka känslor? Älska mig , FY FAN VAD JAG GRÄT!
En rolig film? kommisarie späck & hem till midgråd
Hur beskriver du musik? B.Ä.Ä.Ä.S.T
Vad är bäst, film lr musik? båda (A)
RESOR
Hur många länder har du varit i? ca 5 stycken,
Vilka länder har du varit i? findland, spanien , estland , frankrike ,och något mer. 
Har du bott utomlands? inte längre än 3 veckor iaf
Vart isåfall och hur länge? -spaninen 2 veckor och frankrike typ 2-3 veckor ?
Kommer du från något annat land? nej jag kommer från sverige
Har du släkt från något annat land? Nej

Har du åkt...
Flyplan? yes
Buss? ja
Tåg? ja
Båt? yes
Taxi? ja
Helikopter? No..

DÄR DU BOR
Vart bor du? Uppsala-marsta-bälinge
Hur bor du? Hus
Vilken färg har huset? rött.
Har du bott där hela ditt liv? nej
Trivs du där? jarå

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? ja men gav bort den till farmor
Dator? japp
Dvd? ja, men den är lite hackig
PS/Xbox? familjen delar på PS:et
Högtalare? För många
Pool? nej
Studsmatta? Aa
Cross/moppe ovs? : nej men det dröjger inte länge till..
Jacuzzi? nä , men skulle vilja ha.
Pingis/biljardbord? nej
LCD tv? venneh

TILLSIST
Vad är klockan? 14.31
Vad ska du göra snart? vetinte
Vilket abonnemang har du? 3 :D
Får du ofta positiva kommentarer om dig? jarrå

Mår du bra? ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0