tjabba tjena , hallå !

asså jag hade gjort värsta vidio saken och typ berättat om massa skit
och sen när man e klar märkte man att man inte filma -.-'
sorry bloggen B)
men ajah i går satt jag faktiskt inte vid datan så mkt
först så var man ute med freja & rebbecca sen kom
Alice & martin sen kom clara och sen Pontus vi körde
talang , fast jag glömmde bort hela mitt nummer ;/ sen kom arvid
precis lagom att se föreställningen och såklart så började det regna men
det hindrade inte mig , pontus & Arvid att vara ute så då var vi
ute ett tag hoppade studsmatta sen dök Andreas upp cx
sluuut.och idag eller dag och dag klockan är fan bara 11.57 ? ^^
så idag har jag drickit burn och suttit vid datan ;p
nu känner jag att det här inlägget blev lite väl långt 'v'
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0