Anton och Affe - släpp mig fri / veckans låt text /

jag känner en ångest som har funnits här ett tag ,
jag väcker mig själv och frågar Anton vem är jag ?
kollar med hat på min spegelbild och får ett svar som jag inte vill.
känner ångest blandat med bakfylla och hat , jag vaknar varje dag
och tänker vem fan är jag ?
tider har passerat men det är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra ?
tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma i kapp , men tackar endå livet
för de stunder jag har haft.
tänker tillbaka mina drömmar är få.
blickar mot himmlen och fyller mitt mål.
vägen tar slut men jag fortsätter att gå.
är det Anton med 1T eller Anton med 2A det skiter jag
för jag hatar bådatvååå....
snälla du jag orkar inte med det här !
jag släpper mina vingar och flyger till min värld!
släpp mig fri låt mig flyga från det här , låt mig ta mig iväg och slippa dethär
jag orkar inte längre jag vill ta mig här i från , jag vill sväva som fågeln
fri bland molnen !
jag hör röster i mitt huvud som säger "ordna allt"
värme kommer, återgick sedan till att bli kallt
men när vinden kommer,kommer den förendra allt '
tiden bara kommer men det blir väl ingen ändring jag ser mig själv i spegeln
men då ser jag en främling
"Nemen..hej,vem är du ? har vi träffats förut?
Hörru du jag tror det
Nemen shitt vad kul !
Du ser ut som jag men bor i en spegel ..ÅH det är ju du själv din dumma jävla neger!##
Jasså!vem varför pratar då  vi med varann?
jag som trodde jag kände han?
Då var man ensam igen i sitt patetiska lilla liv men jag vet en sak jag kan bli "fri" !
jag kan sväva hög men sjunka lågt till alla er jag säger förlåt '
jag stannar nu och tänker till men ingenting blir som jag vill,
släpp mig fri låt flyga från det här låt mig ta mig iväg och slippa dethär
jag orkar inte längre jag vill ta mig här ifrån vill sväva som fågeln fri bland molnen
släpp mig fri låt mig flyga från det här låt mig ta mig iväg slippa det här...

http://www.youtube.com/watch?v=P1xsCJq63Dg
tack och hejj 




(skrivit av låten själv så var snäll och kopiera inte )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0