frågestundsvar

vad hete din första bästavän?
daniella
postad av : daniella

hur gammal är du ?
vad önskar du dig när du fyller år ?
har du en kille ?
jag fyller 12 år om 2 dagar.
massa bland annat pengar och dator
nej inte just nu
Postat av: sara

vad är din favorit maträtt ? <3
vilken är din favorit färg ? :)
vilket land skulle du vilja besöka ? xd
jag gillar saker och ting som kommer från havet
bland annat musslor,kräftor,lax
Grön&Blå
Japan-Tokio (stavningen)

kom inte på några frågor xdd<3
Postat av:ANONYM

är du vän med daniella faltin den där horan?!
för det första är hon ingen hora.
och ja jag är vänn med daniella faltin.

Postat av: hej.

vad heter du i mellan namn ?
berätta om dina BFFs :)
har du någon hobby ? <3

Adela Åsa Kristina Svärd är hela mitt namn.
Nja..kan inte säga att jag har några BFFs.
nej.eller ? typ inte jag håller inte på med något just nu iaf :)



tack för frågorna nästa frågestund kommer om ungefär 1-2 månader
så kom på ett par riktikt bra frågor tills dess chao ! love kiss 02 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grön o blå fint svar ....

vaddå inga bestfriendsforever ? .. riktigt lågt ......................................................... Får jag gäst blogga ? :D kyss

2011-06-21 @ 20:07:20
URL: http://amandurs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0