Hiss & Diss

DISS :  idag vill jag dissa 2 saker
det första jag vill dissa är JB,s röst han låter som en
tjej, han är väll söt och säkert jätte trevlig men
han ska inte sjunga han ska nog hitta på något
annat med hans liv ;o
sen vill jag dissa golf för det är ju ingen sport
direkt även om det räknas som sport men jag tycker golf är
urlöjligt (A) och tänka sig justin spelar golf :o 
-ingen bild-
 



HISS : jag vill hiss 2 saker idag och det första är fyrishov :D
för där kan man bada , träffa kompisar m.m.
och det andra är sjöar / hav för där kan man fiska
, bada ,vågor  m.m. :3
-google bild på en strand i grekland -



Kommentarer
Postat av: Sandra Arnehed

Hej! vad intressant dina poster är! lär definitivt läsa dina poster lite mer! =P Hoppas du har en kul vardag :)

2011-06-27 @ 11:42:28
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0