Hiss elr Diss sak idag då ;o <3

hiss: jag vill hissa 2 saker det första är
simmglasögon/cyklop,  för att nu när det är sommar
badar man mycket och kanse dyker då är det
bra med simmglasögon. den andra saken jag vill
hissa är sommarlov, ja vem gillar inte sommarlov
lixsom ? '



diss: det är 1 sak jag vill dissa idag
och det är dåligtväder ni vet dom vuxna (oftast fröknarna)
brukar säga "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder"
men så ni tycker regn t.e.x är bra väder då ?
nej när det rengnar och är kallt på sommarn
blir ett stor tumme ner'


tack för allt, komentera om det är något som du
vill att jag ska hissa/dissa   smiley awe 03

Kommentarer
Postat av: alice=)=)

dissa justin bieber haha! tja sa juh att ja skulle kommentera=)seeyah

2011-06-20 @ 12:33:01
Postat av: hehe=)

dissa justin bieber haha! allvar bieber suuuger! oh my gosh!! dizza kerstiiiin (rysningar) kerstiiiin suuuuuuuuuger! vi måste ha henne hela nästa terminen oxå! jag dööööööör=(

2011-06-20 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0