Kissnödig och katten dödar mig ;s

hej hej bloggen sitter uppe mitt i natten
och bloggar skum som man är, också blir man kissnödig
och då ska man smyga ut till vardagsrummet mitt i natten
och det är aldeles mörkt och man hör hur golvet knarrar
när man går och sen bara "DUNS"hållde fan på att
svimma , också var det kattjäveln som hoppade ner från
sängen i syrrans rum , sen kissa jag och gick tbx till mitt
rum för att blogga jao.
så cool lungn som man är...men att alla ska vara så tråkiga just i
kväll inte änns adde svarar på mess ;o <3
men lixsom folk kan sova men inte jag nej jag har ju
tvångs tankar att man mååste sitta uppe mitt i natten och
lyssna på musik.nejdå c;
men jag ska fixa eget youtube konto så jag kan göra
vidioblogginlägg(a)
fan jag måste duscha i morgon bitti .
det är skönt , när man har lust.
snart kommer edströmmarna hem :D
kuligt , kuligt ....jaja bjuder på smäääxig bild (A)
btw:komentera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0