midsommar igår :3

heej bloggen!
igår var det midsommar
och den firade jag med forsénarna
först satt vi och snacka(dom stora)medans barnen
badade.sen käkade vi förätt
sill & lax + potatis
sen gick alla in och kollade på solsidansmiley awe2 07 smiley awe2 07 '
sen var det huvudrätt eller
varmrätt som man säger
det var gott :D
sen skulle vi äta efterrätt och då fick andreas rensa jordgubbarna
och jag fick vispa grädde och
tydligen var jag en rikti kämpe på 
att vispa grädde (A)  
(måste bara säga att grädde är det värsta som finns euw )
sen var dom vuxna ute vid poolen och
drack champis.. OCH ÅT JORDGUBBAR   smiley awe2 13                    .
och jag och martin gick in och lyssna på musik och snacka
men det bästa av allt var pappas och andreas diskusioner (stavningsfel)
dom var ju för skööna (A)
(assåjag orkar inte skriva allt som hände )  
jag har kanse 5-6 bilder bara..pappa tog lite kort
vänta här kommer bilderna :)
men jag laddar upp bilderna sen okej ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0