nu är det roliga över ;o

nu har man öppnat alla presenter och det roliga e över jag pallar faktiskt inte lägga
upp bild på allting men jag kan säga lite av det jag fick

*diggital kamera - av martin och dom andra

*lip smacker - av amanda

*present kort - av daniella

*present kort 500 kr på H&M  - av farmor

*grönalund - av farmor 

*smink grejjor - av jenny

* Ram - av jenny

* boddy shop sak - jenny

* 500 kronor - av mia & morfar


kommer inte ihåg mer men det var massa mer saker :D
puss och kram nu ska jag försöka
ta bilder från web camen det funkar tydligen inte -.-'
men när jag fixxat det så kan jag sitta och BOOOMBA
bloggen med bilder o.O <3
hejdååå lovveeeeeeeeee / adela 
 
tog en väldigt fin bild på syrran och min kusin :*
aw så gulligt . PUUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha wyatt fyllde år i vintras Han e ganska mycket äldre än dej

2011-06-23 @ 22:36:13
URL: http://amandur.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0