Puss & Kram

Hoppas nu att emma har kul hos axel ,
Dom e ju för söta tillsammans <3
hihi....klockan är 6.18 så jag har inte hunnit göra något en .
men igår kväll mådde jag inte så bra , tills emma
mitt hjärta smsade mig .
hon är en ängel , <33

/amanda om inte vi fixar det där med smsn får jag daaaamp :d<3/

aja... tänkte skriva lite längre eftersom det är så sällan jag gör det ;)
Ah..men JUST NU sitter jag och drogar kärleks låtar XD XD <3
men nu MÅSTE ni smsa !
för jag har typ 3000 gratis sms som jag vill andvända :)) <3
sitter och nynnar till lite låtar ;;)
''baby you cant do no wrong''   '' love yeah ''  ''kiss me kiss me say that you miss me''
Puss hej ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0