adela skriver.

hej bloggen,
jag och amanda var varit lite spidade
i går, vi drack för mycket blue
sen gick vi och hoppa stutsmatta i regner och
prata / dansa / sjöng / ringde folk / massa flumm
och något har jag lovat mig själv - drick aldrig enrgy
dricka innan du ska träffa någon och du inte vill göra bort dig ;o
sen i morse när vi vaknade spelade vi ett spel 2 jävla timmar -.-'
men det var sjukt kul :DD
sen satt jag och amanda i mitt rumm och
tänkte på vad vi ska göra nästa helg ^^
vi hade köpt en monster okså '
men ingen orkade dricka upp den
lixsom vi blir hyper av en lite blue
undrar hur vi blir av en stor monster ??
skit samma nu ska jag dusha sen ska jag sätta på mig mina älskade
shorts som jag köpte i går :)) <3
~bild på shortsen~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0