hej hej bloggen .

jag uppdaterar min blogg ständigt bara för att
jag älskr't :) men nu sitter jag och läser kissie,s blogg
altså hon skriver om ganska intressanta saker men hennes utseende ?
tål inte att titta på henne men endå så läser jag bloggen xd
ja somsagt skulle vi till skogen idag
just nu lyssnar jag på musik swedish house mafia - save the world
den låten är sjukt bra ! ;)
men ska klä på mig snart och dra ut och göra något .
alla fortsätter att läsa min blogg dag - natt
för den blir bara bättre och bättre från och med nu ska jag
lägga ner massa tid på den ;)
och jag behöver fler läsare har ju ganska många men men
det skadar inte om man får flera ellerhur ?
så läs och sprid min blogg !
så får ni en stor kram ^^
bloggen kommer vara mycket bättre från och med nu :)


fotograf : adela (jag)
modell :  Adela (jag)
redigerad : på picnik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0