Orkade inte D: <3

orkade inte ta bilder från majbrasan <3
men jag kan berätta vad som hände :DD <3
först så skulle den tändas då gick man ju dit
sen så blev det jätte varmt av brasan men sen blev det kallt igen -.-'
jag , Amanda , clara och Andreas var där och snacka ochsåånt
sen kom arvid okså ut ^^
sen gick vi till andreas stuts matta och hoppade lite och hoppades på bättre väder.
ja .. det var allt som hände jao.
men idag skulle vi igentligen gå till bibloteket men jag är sjuk igen.
det blev nog för kallt i lördags med bara shorts fast jag hade strumpbyxor under
och det var ju tur det C; <3
men nu ska jag kolla på film och ta't luungt

bye bitchhes ;*


bild från i går natt när jag inte kunde sova :)) <3
klockan 23.45 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0