svar på frågorna <3

av daniella :
tycker du att du är populär ?
nja det skulle jag väl inte säga,
fast det bror på vad du menar ?
det finns nog inte så många som
känner igen mig eller så men i
min skola /  klass som jag går i nu
så har jag lätt att hänga med vem
jag vill och har alltid fullbokat ,
så då känner man sig lite poppis ;p

vad heter din första kille ?
min alra första kille ,
var robbin från dagis xdd
jag tror vi var ihop men det
var lixsom inget man tänkte
på , på dagis lixsom ;o

hur många bästavänner har du ?
just nu har jag 3 stycken bästavänner
Amanda , daniella och emma
jag har ingen aning om jag har plats
på domms bästa vänners lista men dom har
plats på min, oj nu blev det kompliserat ^^

av : therese
om du fick en miiljon kronor vad skulle du göra för pengarna ?

ojj , 1mille är mycket pengar det
jag hade nog åkt till grönan bjudit
daniella och amanda , farmor får okså följa med
medans jag bjuder min familj på fyrevik senare
p.g.a att freja och findus inte kan åka alla karuseller
på grönan , sen hade jag shoppat massa kläder , smink m.m 
och lite hade jag lagt in på mitt konto 
och lite hade jag gett till välgörenhet 
, till alla tigrar i Asien ´/ afrika 
m.m det var nog allt sen kanse man vill ha
 några hundra som fick pengar 
det kan ju komma bra till pass någon gång 

vad är din nartuliga hårfärg ?

min nartuliga hårfärg är mellan blond men
det var år sedan jag såg den , jag har färgat håret
minst 7 ggr ?
först ljusare sen ljusare , sen platina , gick inte så bra ;o
sen brunt , brunt igen , mörkbrunt, svart , svart igen
just nu har jag min mörkbruna - svartaktiga färg
den kommer jag ha ett tag :D <3
men kommer nog fylla i den senare igen :)

vad är din favorit dricka ?

min favvorit dricka är nog FANTA :D
mörkröda fantan , och efter fantan är
det nog mango jocie ;p <3
gotti gott ;o <3

av : Anonym
hur gammal är du ?

jag är 11 år gammal ,
jag fyller snart 12 år den 23 juni :) <3
då får alla säga grattis på fejjan eller
något ;D

vad har du för hobby ?

just nu har jag ingen hobby ,
har lixsom ingen tid för något på fritiden
det är lixsom kompisar och stutsmattan
som gäller , <3

tycker du att du är välkänd bland 99-98 orna ?

läs lite högre upp det var nästan samma fråga :) <3
men nej det tycker jag inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0