bakat :) oohhh frääämliiing!

har bakat , alldeles själv fast jag hade ju mina "assistenter"
Freja och Rebecca :) dom fick rulla kokosbollarna ;)
nu sitter vi och sjunger till lena philipsson och veronica maggio ,petter
HAHAAHA vi sjunger ju så fint oxå :) snart ska vi käka upp det vi bakat
;O ohojajaa , äre bara jag som har lust att typ se någon av
ulrik munthers konsert?
om inte smsaaa! -han är het- tror jag ska fråga pappa om han kan fixa
en massa svamp bob filmer :3 älskarälskarälskar svamp bob!
jag älskar många/mycket jag;* Jag vill oxå se petters konsert om han kommer
ha det någon någongång :) damp skriver alltid croockie när jag ska söka
på amandas blogg http://crookie.blogg.se ops där slank det visst in en liten
reklam för hennes blogg ;o oh jag failade med kokosbollarna btw :c
JAG KAN INTE BAKA OKEJ? fast än det ska vaara omöjligt att göra kokosbollar
men endå! :C smsar just nu med sötnos btw :D ska skriva om gambia i natt
:c sååå booring ! det är kul i skolan men annars äre bara skit :C
ehm asssoo har jag sagt det förr elr jag älskkkkkkaaar värkligen breaking dawn
den var bäst :) ni måste se den ,okej okej ? :D
annnnnnaaaars?! '-' nej men ni bööör se den okay ?
åhåjjajaa^^ OMG SAAAAAAAAAKNAAAAAAAR SKOLAAN nej
snarare mina KOMMMMMMMPISAAR :D kbry? :p
nu ska jag leka melodifestevalen2002 och jaaag är bäst och vinner hela skiten :)
typ..neh men seriöst jag ska fan göra det med min syrra o hennes kompis
blev fan sugen ju XD HEEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅ! bloggar nog sen igen..kanske^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0