gör mig kort :C

förut ville jag alltid vara lång så att man kunde kaxa
mot korta XD nejdå men det var då och då ville man
vara lång för att man ville bli sedd , nu önskar jag
ganska mycket att få vara en liten kortis det är så fint ju!
fast sen vill man ju växa när man blir vuxen så inte folk
tror att man e dvärg or something men endå är sjukt avundsjuk
på korta ungdomar eller jah barn så söta hela bunten!
men jaop, har snackat med amanda i telefon o då kanske vi
ska göra något på lördagen , ska kanske vara med hoda
på fredagen , dans på lördag så helgen är väll typ planerad dårå
igentligen så skulle jag på "middag" med ett av mina X o familj o
grejjer o hans familj men jag vill undvika en hel kvälls pinsamm
tystnad så jah hänger nog med AmandaPanda istället :3
hoppas värkligen att hoda inte glömmde fråga sin pappa om
vart man kan gå på kina kurs C:
eftersom kineserna kommer ta över världen så är det bra att kunna språket
ellerhur? ;)
mer att säga ? tycker attt alla ska kolla in pogrammet
sveriges värsta pojkvänner! sjukt bra! Poya och Kristian ska
åka ut. för det har jag bestämmt, marcus och marwin ska
vinna! punkt sluuuuut! men nu ska jag säga godnatt spela litee
och sen sova pussi puuuss! /ADELAKRISTINASVÄRD.
uuuurgh , förstöör och förändrar orden som beskriver dehjj
just nu grön! baaraa panda som förstår...bah för att få
alla andra att känna sig utanför tralalala..godnatt!



"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0