hej :)

hejhej :*)
i morse fick man glögg och lussebulle till
frukost jag var på "g" i morse hög musik i sterion
och dansade igenom morgonen..alla värkade gilla
min nya hårfärg. aop vad jag vet iaf..ehm ja?
planerade lite med Hoda ska nog va med henne på
fredagen sen sova hos amanda så jag tar nog samma
buss som hoda också o sen dansuppträdande på lördagen
o sen hem antar jag, typ ah min helg..nu har farmor
varit här och sauttit upp min present kalender
jo jag e fett bortskämm jag får ett paket varje dag
enda fram till julafton c: ah men nu ska jah typ dricka
glögg :3 hahaha älskaaar glögg :3 smakar staarkt? xd ajah
men japp NU FÅR ALLA UNGJÄVLAR TA O SVARA PÅ MINA MESS
DAAAAAAAAMPAR! okej? det är inge kul att vara beronde om
ingen svarar :C hejdå biatches.
orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah att ha bild på sig själv nu dåh!:)
google bild :)

Kommentarer
Postat av: hanna

men villken dans gå du på? <3:)

2011-11-28 @ 18:40:28
Postat av: Sofia

DU FÅR SVARA PÅ MITT :3

Postat av: godisen

Du smsar inte mig

2011-11-28 @ 21:40:56
URL: http://rosablocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0