hej bloggen!

hej hej , hade utväcklins samatl idag
jag är tydligen väldans duktig i skolan C:
matten var ju lite si o så men men... vad har man gjort
idag då? jo man kräktes nästan vid maten alice hållde på -.-
sen hade vi baket på gymnastiken mitt lag förlorade
2-3 / 4-3 något sånt.. uhuhu :c men endå bra jobbat tjejer!
men endå.
--------------------------------------------------------------
en tjej -det är ingen skillnad på kineser,thailändare,japaner
jag-JOOOOOHO! :C
tjejen-vaddå då?
jag-thailändare är sötare ;o  
tjejen- -.-
----------------------------------------------------
nu ska ni alla skitungar skirva på frågestunden
annars hemsöker jag er när jag dör! :C och kom inte
och säg att du kommer dö före mig för då blire inge kul! 
 
fan klockan är fyra redan? :o tiden går så jävla fort nu förtiden
ju.hugahuga snart är vi vuxna , får barn o gifter oss (sambo)
sen dör vi sånnt e livet :C asssååå neeej jag vill inte D:
men sötnosar komigen nu vill jag att ni bombar min frågestund!
hejdåhejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0