vi leker med döden och älskar det :]

OKEJ , VI HAR BÅDE BENSIN OCH TÄNDARE I BADRUMMET..hmm..

hade tråkigt och såg tandkrämen som låg där och 
såg oskyldig ut så hihi ja ni ser ;o 
jag kan tydligen inte ta normala bilder till bloggen ju ;O
vet ni ? när jag tar bort mitt smink ser jag ut som en
vampyr. yes box. ska svara på alla frågor från frågestunden
på lööördag så haah ja dåå får ni svar :3
ahjustjah mamma tappade min plattång i golvet i morse
jaaaag kommer dööö <///3
nu måste jag ha lockigt hår varje dag ju :C
mhaaahaaaaa... jah e trötteeer,
kan någon gå och gömma min moblie för i kväll
innan jag gör något dumt igen ;* eller vafan ta o gömm
min dator medans ni endå håller på fast nä inte nu för nu ska
jag kolla på någon rolig film C:
har haft fett skumma drömmar nu förtiden okej först drömmer man
en massa perversa saker om skolan XD sen drömmer man om
att jag räddar liv och är typ läkare o då kom mun mot mun metoden in
också och det förväånade mig faktiskt inte ett dugg'
kan någon duktig person typ läsa av mina drömmar oh förklara vad fan
dom vill i mitt huvud? ;O <3
men nu ska jag kolla på någon film och räknar med att jag går och lägger
mig klockan 01.00 miiinst! :) xoxo / ADELAKRISTINASVÄRD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0