hörde att näcken är snygg , tror ni att jag har en chans?

Tja.check my coulor coulor eh eh..
sug och svälj trevlig helg!
ni vet när jag följde med på hodas persiska
för ett tag sedan ni skulle bara veta hur sugen jag var på att
skrika "-OH, DET DÄR ORDET VET JAG VAD DET BETYDER!"
när hon läste upp sin läxa för sin lärare fast jag knep. som
tur var..på tal om det det var ju typ hundra år sedan jag
var med hoda, ska nog ta och smsa henne på en gång
så kan man paxa henne till nästa helg eller hur? ;)
jag har ju fortfarande inte berättat om min dag nej.
ehm.. vanlig fredag jag hoda o poyan åkte samma
buss sen gick dom av sen åkte jag själv med hela
bälinge asså bussarna till bälinge är alltid fulla
så man måste sitta/stå på golvet i bussen :/
ajah när jag kom hem.. så åkte vi till willys o
köpte hårfärg , barda , skölja ur hårfärgen åh ja..
nu ser man ut som en tvättäkta marocan :D nej dåe
dampar lite lagom också för att det blev LITE för mörkt
men annars är jag väll nöjd antar jag? komentar på hur det blev
tack ! åh jag vill inte ha helg :c jag vill ha onsdag varje dag!
smoook weed every day !
tycker jag ser feta fjortis ut i brunt hår faktiskt eller
jag vetinte sexieeeee jaao. men ni bryr er inte
jag är nöjd iaf! nu ska jag ladda upp random bilder på
bdb hejdå ! :) kyss:*

Kommentarer
Postat av: godisen

tycker om din hår färg

2011-11-25 @ 20:41:00
URL: http://rosablocket.blogg.se/
Postat av: anonym

snyggt! :)

2011-11-25 @ 20:54:34
Postat av: Anonym

Snyggt :-D

2011-11-25 @ 22:05:11
Postat av: Anonym

smoke ;

2011-11-26 @ 09:54:55
Postat av: addde

Dammm your hot

2011-11-28 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0