i'm no superman.

vanlig skoldag typ :)
jag o sofia lekte bimbos på väg hem/till bussen
-OMG! så jäkla snygg!
-AH, fast han byxor är too hott.
-ohoja , sexyyy..
gissa vem vi snackade om dåe? HAHA...
hej poyan :3
sen bah en kille pengarna är i min mamma
-i din mamma? O.o HAHA asso omg ni skulle
sätt soffas ansiktsutryck ^^
en kille i min klass , sofia o jag spelade lite
- gillar ni jb?
-n..
-OMG , han är så söööt! ;**
jeup jag o sofia skrattade ganska länge åt det ;oo
ni vet den där vidion på youtube som är ganska känd ? (A
den där bebisen som as garvade åt boooooooing
hahaahah asso världens sämsta humor om man garvar åt det
riiight? nej nej soffa o jag la oss inte alls ner på golvet o as
garva :'D glaaaig humör idag :3 YAY! klassen möter bälingeskolan
i fotboll 25 januari 2012 det betyder alltså att jorden inte alls kommer
typ dö :) tänk om man hade mens genom ögonen ?
ajah nu ska jag kolla på kurage o sen typ jobba lite SO o engelska
fick 28/54 rätt på förra provet så måste jobba litee till :)
hejdå hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi ska asg imorgon också!! ;*

2011-11-22 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0