ju mer dom spottar blommar jag.

ligger och har party i sängen med katten -> misstolk <-
han ligger på rygg och blir kliad på magen som värsta kungen XD
sammtidigt som vi lyssnar på kapten röd. mjao :'D
ligger sammtidigt och smsar med Poyan o Alice ;)
Jag o Alice snackar om Örjan min ehm öh..hej :)
och Poyaan är bara sköön som vanligt :3 han är
inte som dom andra tråkisarna C: han e gulli gull :)
lackar på att man inte kan ladda min mobile utan att hålla
i den -.- ^^ åhååja måste typ träna på tyskan någongång också
Hoda påminde mej :* ett inlägg tar typ en halvtimma för mig
att göra? xd bara för att jag gör massa andra saker i mellan
åh vad varmt ett USB minne blir om man har den i bhn ;O
'-' ehm fråga inte? det blir bäst så. INGEN ORKAR LÄSA MINA
INLÄGG OM DOM BLIR FÖR LÅNGA SÅ HEJDÅ BIATCHES !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0