killar är dryga o dom gör mig kissnödig :C

oh..kan jag få åka till en planet utan killar ?
fan va skönt iaf vara på semester där,enhörningar överallt :'3
nu ska jag sluta smsa pöjkar för dom svarar inte och är inte
roliga , men ska träffa AmandaPanda imorrn och hon ska sova hos
mig i morgon nej vi bestämmde inte det jag gjorde hon sa inte änns
"ja" hihi buuuusigt!;* MEEN..jag har fortfarande DAMP på världens alla
killar :C någon som vill bli lesbisk med mig? :D:D drev...
vill färga håret snart btw.Brunt med rosa slingon eller så
väntar jag tills min normala hårfärg kommer ut, ahjustjah
amanda i neeed clothes! stan? ^^ hehe men kommer alltså hem
i morrn då jävlar blir det liv i luckan,,ganska mycket stan och sitta
uppe kvällar, ( men fy vad fjortis xd ) don't care jag e trött på
att vara en isolerad unge på landet / i en lägenhet :C
jag vill uuuuuuut nu! OKEJ?! men ah hörs väll sen då och om
ni råkar se mig på stan : SÄG HEJ FÖRFAN! ...hejdå!
ha det en massa trevligt :) O.o no way she didn't yes she did.
jag skrev att jag hatade killar , mja jag kommer inte få lite
skit för det va? ^^ O.o hejdåhejdå.HAHAHAHAH JUSTE
det var massa får i en hage oåväg till gränby så jag som har IQ100 bah
kisskisskiss...
fåret : grrr... HAHAH jag bah wtf ? O.o jag lovar han / hon vi kallar den
Den sa så X) sen så träffade vi en peddo björn vid lek lust , sen så
hade jag alvarligt mycket damp på några killar för att dom inte svarade på
sms då trodde jag att dom hade blivit våldtagna av en peddofil vid ica
men nej dom var bara tröga :* o mobilen hade ladda ur för en av dom :c



osminkad vill inte visa mitt face då (A)
nu ska jag sätta mig ner och göra fler armband btw :)
för er som bryr er så har jag nu 19 stycken några gick sönder
sen så gjorde jag och Hoda ett nytt på Gränby :D




Kommentarer
Postat av: Sofia

Så var det roligt på gränby? :)

2011-11-01 @ 18:38:55
Postat av: alice

aa soffan d va d;* hahahah killarna måst ha trott att vi cp elr nåt..han pappan vid smoothie-grejen såg allvarligt lidande ut hela tin hahah han skulle typ förklara såg d ut som för sin son va peddo betyder när vi sa d Cx

2011-11-03 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0