nästan klar med mina julklappar :)

ahaapp är snart klar med mina julklaappaar :D:D
snacka om skönt :3 mamma får böcker , pappa får tandkräm xd
amanda säger jag inte vad hon får för hon läser min blogg ,
o nu har jag bara freja o findus kvar , brorsan får nog typ en
fotboll eftersom han tjatar om att få börja på fotboll sometimes
o freja typ hårband vad vet jag? köper bara julklappar för att
asso nej jag vettefan ? men det blir ju endå inge dyrt..men jag
vill fortfarande ha en systemkamera >:D men ah ska fortsätta att
spela lite hejdå hejdå :)

Kommentarer
Postat av: godisen

vad snällt av dig att ge tandkräm

du är nog den mest generösa person jag känner

2011-11-27 @ 14:58:00
URL: http://rosablocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0