:o)

heeeeeeeeey bäjbs! :*
har värkligen cp damp på två tjejer just nu -.-
men endå lite små glad.och damp på samma gång på en
massa personer faktiskt.
fast dem är idioter som inte är värda min uppmärksamhet,
ska ducsha snart fast jag duscha för två timmar sen
buut wahtevr. ska oxå sitta o smsa nu. men hejdå!
jag o sofia snackade lite om pokémon fråga inte varför-.-
sofia - ska jag räkna upp alla pokémon jah tycker om?
jag- okej
sofia - nånting..nånting..picahu
jag-PICHAAA!!!
sofa-DAMP PICHAAA!!
sofia-men du seriöst vilka är med i
dom avsnitten du kollar på
jag-två tjejer o en kille..
sofia-två tjejer o en kille...*funderar face*
jag-HAHAH pefekt trekant jag vet ;)
Sofia-VAAAAAAA? Nej det sa jag inte? XD
jag-nej men du tänkte...
sofia - ... O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0